fredag 14 augusti 2009

Till Marlene

Som ni kanske minns så virkade min bloggvän Marlene, med bloggen Trolltyg & Änglaströssel, en alldeles underbar SJAL till mig. Som tack för hjälpen så gjorde jag ett smycke till henne och här nedanför ser ni vad det blev.



Det blev ett hjärthänge i guld med vita och transperanta pärlor. Till det blev det ett långt vitt halsband med guldtrasselbollar. Man kan antignen ha halsbandet flera varv runt halsen eller två varv eller bara ett varv! Valet är fritt :) Bra va?!? Jag gillar smycken som man kan använda på flera sätt. Halsbandet kan man även ha som armband och hjärthänget kan användas till en vanlig guldkedja om man vill ha det lite enklare.


Och så här fin blev Marlene i sitt halsband. Jag hoppas det är okej att jag lånade bilden från dig!! :) Jag är jätteglad att du gillade smyckena och vi är båda PÄRLOR ;)






3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bara fööör söt, klart du fick låna bilden... jag skriver ju inte copywrite ;).

Vist är vi kustens pärlor ;)

Anonym sa...

pst.. himmla käckt att du lade in bilden här så kunde jag både länka hit och få med bilden samtidigt i FaceBook.

Lisa sa...

å det är som att komma till himlen när man ser alla dina gudomliga smycken..kärlek vi första ögon kast måste jag säga..
God Jul och kram