söndag 9 augusti 2009

9 Augusti 2009

Denna bukett fick syster yster av pappa när hon fyllde år. Självklart är det jag som har gjort den :) Den består av rosor, germini, kärleksört, nejlikor, vallmo kapslar, buplerum och salal.

Medans jag sitter här föds en tanke. Ska kanske åka inom pappi idag och göra en krans till mitt ljusfat. Pappi kanske också kan få en. Såg mycket fint material häromdagen när sötnosen Ayla och jag var på promenad. Jag borde också ta mig till mammas grav. Har köpt lite blommor för att plantera där. Det kanske får bli en promenad eller cykeltur dit.

Jag hoppas ni alla får en fin söndag! Nu ska jag göra mig lite frukost och sätta mig på balkongen med min nya Lantliv!


10 kommentarer:

Therese. sa...

Stort Grattis! :) Och väldit vacker bukett! :)

Veronica sa...

Grattis på födelsedagen ! Hoppas din dag blir underbar.

Kramar

Malin sa...

GRATTIS PÅ DIN DAG! Många kramar till dig.

Ph sa...

Stort grattis på födelsedagen!! :)
Stor kram!

Elisa Day sa...

Grattis! Hoppas du har haft en bra dag! Önskar jag kunnat fira den med dig. Kram

Viveca sa...

Ja, du fick ju en ganska bra dag, trots allt :) Vi ses om några dagar! Kram

monicas frizon sa...

Stort grattis och hoppas du sluppit värk på din födelsedag, kram Monica

UllaCarin och Bo sa...

Många grattis i efterskott.

Lotta sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en fin dag!. Kram lotta

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Tack för alla grattningar :) KRAM på er alla!!