måndag 4 juli 2011

Leverans till söta PH


Leverans till söta PH.
Bilden har jag lånat från hennes BLOGG.
Tack för dina söta ord! :)

På något sätt, jag vet inte hur har olyckan varit framme. Jag förvarar mina hjärtstommar i en plåtburk vilket nu har visat sig vara en dålig kombination. Burken har på något sätt farit i golvet och jag vet inte hur och jag kan ej förstå varför men de få hjärtstommar jag hade kvar blev av med spetsen. De måste ha slagits emot varandra på något sätt. Jag har tappat mitt eget hjärta flera gånger här hemma och den har inte fått en skråma (jag har en tendens att tappa saker). Trist när sådant här händer och speciellt när man har beställningar på tur! :(

1 kommentar:

Ph sa...

Neeeej vilken otur!! :(
Men *lite egoistisk* vilken tur att jag hann få mitt söta hjärta! ;)
Kramar tillbaka, du är för söt själv! Och så gör du ju underbara saker... ♥