torsdag 21 juli 2011

Bröllop i helgen

Det är bröllop i helgen!
Det här är det som jag ska ha på mig.
Underbar klänning från Traffic people.



Till detta en kofta som ska bäras i kyrkan. Den jag ska ha är dock i ljusbeige som klänningens botten, men modellen är det samma. Koftan är från MQ och märket är 365 Sunshine.


Till detta en gul väska i skinn från Asos.


På fötterna ett par nude pumps. Tanken var att jag skulle ha ett par fina guldiga flätade sandaler. Men jag är rädd för att skada klänningen eftersom den är så lång och jag har inte lust att lägga upp den så det fick bli ett panikköp i veckan och då var det bästa jag hittade dessa pumps. Skorna är från Scorett.






3 kommentarer:

Mia sa...

Åh vilken fin klänning du kommer att vara så fin.
Trevlig helg och hoppas du får det trevligt på bröllopet.

Ville även önska dig lycka till med din nya kost. Själv har jag en tarmsjukdom där jag själv märker skillnad när jag ändra kosten. Inget som läkaren ordinerat men med hjälp av internet och böcker hittar man mycket information.

Mia

Viveca sa...

Du kommer att vara sååå fin! Vill gärna se en riktig outfit-bild på dig!!! Hoppas ni får en riktigt kul dag och kväll!
Kram

Elisa Day sa...

Vilka fina kläder!