tisdag 23 mars 2010

Rosa kärlek


Jag har pillat ihop ett nytt hänge. Grunden är en färdig bricka format som ett hjärta. Jag har valt att arbeta med baksidan av hjärtat och jag har fyllt det med olika pärlor i rosa och silvriga nyanser. Hjärtat går super snabbt att göra och är enkelt att skapa så alla kan göra det!



Av mina keramikhjärtan finns nu bara JOY kvar. Du hittar det hjärtat HÄR.

För er som vill beställa ett keramikhjärta med egen vald text så hör av er till mig genom en kommentar här på bloggen eller via ett mejl.



5 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vad vackert hjärta! Nej vem som helst kan inte göra dom så där fina. Kram

Hanna sa...

Hej Johanna
Jag skulle vilja ha ett svart keramikhjärta. Om det går att beställa? Så som Carpe diem i ett tidigare inlägg. Har svårt för att bestämma om vad jag vill ska stå på det...
Vad kostar det?
Tack på förhand Hanna

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Hej Hanna... Kan du inte skicka ett mejl till mig så kan jag kontakta dig via mejl om pris och vad du vill ha för text! :) Ett smycke går på ca 170 kr inkl porto. Min mejldress är hallondoft_@hotmail.com Vänligen Johanna

Anonym sa...

Så vackert, så underbar idé, men.... vist kan alla kanske klämma ner lite saker i ett hjärta eller något annat, men alla kan inte göra det lika estetiskt och personligt som du, till det behövs begåvning, känsla och ja, det där som just du har. Kram

Wildärtan sa...

Skriver både här och ett mail till dig - ett sånt här hjärta är jag intresserad av!
Kram,
Emilie/Wildärtan