lördag 27 mars 2010


I går kom jag hem, trött och varm. Micke överraskade mig med nyinköpta sängkläder, god mat och ett paket. I paketet låg en odd molly blus, i blått och lila. Perfekt till sommaren och jeans. Han är så snäll min man, men jag får alltid så dåligt samvete när han handlar presenter till mig. Jag är inte alls lika romantisk och fantasirik när det gäller sådant!

Jag hoppas ni alla får en underbar helg. Här i Skåne öser regnet ner och jag är på väg till jobb.

Ta hand om er där ute!


4 kommentarer:

Ph sa...

Men vad härligt!! Han kände på sig att du behövde skämmas bort! :)
Njut! Trevlig helg, kram!

Anonym sa...

Du ger säkert tillbaka på annat sätt. Ta hand om varandra!

Mvh Eva

Viveca sa...

Åh! Din man är ju fantastisk och blusen likaså!!! Kram

Boviksmarinan sa...

Hm...vad märkligt...jag fick oxå en Odd Molly blus av min söta man i förra veckan. Älskar Odd Molly...Ha en Glad Påsk//Kram