torsdag 21 januari 2010

Handmålade keramikhjärtan!

Nu i höstas gjorde jag handmålade keramikhjärtan på keramiken. Två av dem har jag visat innan som är hos sina nya ägare och idag tänkte jag visa de andra jag gjorde. Några av dem har fått nya ägare också medans andra finns kvar om någon är intresserad av dem. Jag har inte fäst smyckeskrokarna på dem än. Vill du se hur ett hjärta med smyckeskrok ser ut kan du titta HÄR.


Keramikhjärta med blått mönster och texten Breathe. Hjärtat är glaserat med blank glasyr och har fått ett krackelerat utseende. Hjärtat är ca 4 cm brett och ca 6,5 cm långt.
HAR NY ÄGARE





Kermikhjärta med svart mönster och texten Carpe diem.
Hjärtat är glaserat med matt glasyr och är ca 4 cm brett och 5,5 cm långt.
HAR NY ÄGARE






Keramikhjärta med svart mönster.
Hjärtat är glaserat med matt glasyr och har är ca 4 cm brett och 5,5 cm långt
HAR NY ÄGARE





Hjärta med svart mönster och blank glasyr
HAR NY ÄGARE





Hjärta med rosa mönster och texten följ ditt hjärta.
Matt glasyr.
HAR NY ÄGARE





Hjärta med rosa mönster och matt glasyr.
HAR NY ÄGARE





Hjärta med rosa mönster och texten joy.
Matt glasyr. Hjärtat är ca 4 cm brett och 6 cm långt.
HAR NY ÄGARE






Hjärta med rosa mönster och matt glasyr.
Hjärtat är ca 3,5 cm brett och 5,5 cm långt.
HAR NY ÄGARE





Hjärta med rosa mönster och texten kärlek.
Hjärtat är ca 4 cm brett och 6 cm långt. Blank glasyr med krackelerat utseende.
HAR NY ÄGARE

FÖR DE SOM VILL HA ETT PERSONLIGT HJÄRTA GÅR DETTA ATT BESTÄLLA NU OCH NÅGRA VECKOR FRAMÅT. MAN FÅR RÄNKA MED NÅGON MÅNADS LEVERANSTID.

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej.
Tack för kommentar och komplimang! Det är så roligt med nya besökare.

Verkligen fina hjärtan du gjort! Jag gillar det dalska i blommorna;)

/Lina

Madeleine sa...

Hej, kan du inte maila mig vilka som finns kvar och pris för jag har fastnat för 2 st. Kram kram