fredag 12 mars 2010

Härligt badrum


Jimmy Schönning som man bland annat har kunnat se i Äntligen Hemma skapar härlig inspiration hos Åhléns. Temat för tillfället är Personlig Patina. Jimmy visar hur du mixar nytt och gammalt på ett mysigt och personligt sätt. Tidigare teman har varit: Textil magi, Bäddtextil, Jul och Växtkraft.

Badkaret som skymtar i bakgrunden hade jag inte tackat nej till. Hade jag hittat ett sådant hade det hamnat på min balkong och jag hade skapat mig ett eget litet utomhus spa.

Jag har alltid älskat att mixa gammal och nytt. Det gäller i både inredning och i klädväg. Jag har alltid älskat att springa på loppisar och jag älskar gamla saker med själ i, produkter med historia och minnen.



1 kommentar:

Elisa Day sa...

Vilken mysig mix! Jag spanade in lyktan som står på golvet, den skulle jag inte tacka nej till. Kram