söndag 3 maj 2009

Fint från Wildlife Garden

Hos Wildlife Garden kan man hitta mycket fint till sin trädgård. Allt från fjärilsholkar till fågelbad. Man hittar även dessa DecoClips som hänger tvätten som förr i tiden, fast mycket finare. DecoClips är gammaldags klädnypor, helt utan metall eller plast. De är snidade i lindträ och handmålade i miljövänliga och vattenfasta färger.



www.wildlifegarden.se


Jag tycker de är helt underbara och hade jag haft en trädgård, där jag hade hängt min tvätt under blommande äppleträd, så hade de hamnat hos mig direkt. Kanske tur att jag inte har någon trädgård när jag tänker efter. Jag hade nog inte haft pengar över till annat. Jag hade handlat växter och tillbehör i överflöd. Men fint hade det varit :)


1 kommentar:

Viveca sa...

Ja,en fin trädgård är inte gratis.Önskar att pengar växte på träd!
Kram