onsdag 12 september 2012

Rostiga toner!




I blomsteraffären där jag arbetar säljer vi mest kompakta buketter. Vi försöker alltid ha några klara för de kunder som har bråttom och ej känner att de har tid att vänta medan att vi binder en bukett. Här en hållbar kompakt bukett gjord på rost färgade krysantemum med bupleurum. 

Jag älskar själv kompakta buketter. De är hållbara och lätta att placera ut i sitt hem. Jag gillar de som är lite mindre eftersom de är lätta att flytta runt. Jag själv tar gärna med mig buketten till de rum som jag är i så jag riktigt kan njuta av de vackra blommorna!

Vad gillar du för buketter? Ska de vara kompakta eller gillar du högre buketter? Vilken är din favoritblomma när det gäller buketter?


1 kommentar:

Agneta sa...

Jag gillar också kompakta buketter. Det är svårt att välja favoritblomma, just nu är det dahlior.
Kram Agneta