onsdag 17 februari 2010

Visset men vackert ändå!


Kylan håller oss i ett stadigt grepp. Man tycker att nu när det är kallt så borde alla baciller försvinna men de tycks frodas i vårt landskap för tillfället. Det känns som alla är mer eller mindre förkylda och likaså jag. Jag brukar aldrig bli förkyld, okej, aldrig är att ta i men det sker ytterst sällan. När alla andra går och är förkylda håller jag mig frisk. I år har det varit andra bullar. Precis som jag har fått alla förkylningar som jag missat tidigare år. Tre förkylningar i följd och jag har inte ens hunnit bli helt frisk emellan dem. Jag hoppas att det är tredje gången gillt som gäller och att jag slipper att bli förkyld igen på väldigt länge.

Ta hand om er där ute!

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej, stackare. Det är inte kul att vara sjuk. Fina bilder i din fototriss!
Tycker Aylas egenskaper låter underbara! Vi behöver lära oss att leva så!
Må gott
kram Jessica