måndag 8 februari 2010

Veckans fototriss - Inuti

Veckans FOTOTRISS har temat INUTI.
Här är min tolkning och mina tre foton.


Den första bilden är en liten näbbmus INUTI en orange varningskon.




Den andra bilden är en vacker trädgårdsros. Tänk att INUTI en liten knopp kan det finnas så här många vackra kronblad.




Soljuset fångat INUTI min vintermössa!


Nu är det dags för mig att hoppa i säng. Här har det varit full rulle sen klockan fyra i morse tills nu. I dag väntar en ny dag med nya utmaningar!

SOV GOTT och ta hand om varandra där ute!


3 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Det var väldigt personliga och fina tolkningar av temat. Men hur kom näbbmusen in i konen?

Anonym sa...

Coola bilder. Jag gillar framför allt bilden innifrån mössan. Det var en kul idé.
/Bibbi

asiL sa...

Oj, vilka fina bilder!! Jag kan inte bestämma mig för någon favorit - gillar verkligen alla tre!!