torsdag 18 februari 2010

Pyssel från Panduro!


Jag har fått ett trevlig pysselpaket från Panduro.
Härligt presentpapper och presentsnöre, härligt gröna etiketter, vackert papper från Tilda, några träbokstäver, ett armband och några ark med fina bilder.

Har ni tittat i vårkatalogen från Panduro? Så mycket fint. En trevlig nyhet är att de har fått in pärlor i lava. Precis sådana jag köpte för flera år sen i London och som jag inte har hittat i samma utförande här hemma. Men nu äntligen så!!

Bild lånad från Panduro


Massa trevligt pyssel som ska pysslas med när inspirationen infinner sig. Just nu är det vila och att kurera sig som gäller!


4 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vilket härligt pysselpaket med glada färger. Kram

Malin sa...

Åååhhh så roligt att pyssla!! Har massor av pyssellust men tyvär sätter ekonomin stopp för det just nu... :( Hoppas att du blir bättre snart. =) StOr KrAm

Viveca sa...

Nu blev jag nyfiken.. Gissar att man kan få ett visst shopping- och pysselsug! Kram

Anonym sa...

Hej Johanna!
Vad härligt det låter med allt pyssel :)

Ida, Anns dotter här. Jag ville bara välkommna dig in till ikeafamiljen :) Saken är som så, att jag kommer ner till hbg nästa vecka och då har jag och några kollegor dragit ihop en liten aw. Så jag ville bara bjuda in dig och säga att du är supervälkommen! Tycker att det skulle vara kul att träffa dig, och så får du även möjlighet att träffa andra kollergor från andra avdelningar som du inte arbetar med. Det är på torsdag, runt 20.30 tiden. Blir så sent pga en del inte slutar förrän 20.00.

Ha det super!
Mvh Ida