söndag 14 februari 2010

Veckans fototriss - Känsla



Veckans FOTOTRISS är KÄNSLA. Eftersom det är ALLA HJÄRTNAS DAG i dag har jag valt att välja känslan KÄRLEK i alla mina bilder.

Här kommer mina tre bilder i veckans tema!



Min kärlek till min lilla hårboll Ayla. Hon är en av mina bästa vänner och har varit med mig i både svår sorg och i glädje. Hon har lärt mig tålamod och envishet och att ta det lugnt och njuta av livet.



Min kärlek till blommor, natur och vackert väder. Allt detta är som meditation för min själ. Det ger mig glädje, styrka och kraft och massa energi.



Min kärlek till Micke och min familj. Min familj är inte så stor men den är bra. När allt annat kommer och går så finns alltid Micke och min familj där för mig.


Jag hoppas ni alla får en underbar dag! Nu ska jag överraska mannen min med frukost på sängen! Må väl och ta hand om varandra!


7 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

Mycket känslor i din underbara triss...
Min favvo bild hos dig blir nog nr 2... för min längtan till våren e så stark!

Jane sa...

Fina kärleksfulla bilder i din triss :)
Ha en fortsatt trevlig dag!

Pialotta sa...

Du.. Kärlek är inte alls fel.. vi behöver mycket av Kärlek för vi ska ha ett bra liv.. finns ju så mycket som ordet innebör:-)
Ha de fint på Kärleksdagen/Pialotta

Monica Sjögren sa...

Härlig och kärleksfull känlsa i trean. Den gillar jag.
Ha en bra dag!

Jah Hollis sa...

Det är mycket känsla du lyckas förmedla i dina trissbilder.

Marie-Louise sa...

underbar triss med mycket känsla och vackra färger. Ha en bra kväll

Viveca sa...

Jag gillar alla bilderna, men bilden på dig och Micke bara lyser av lycka också! Kram!!!