tisdag 13 oktober 2009

Veckans fototriss

Veckans Fototriss är "Så här ser det ut där jag är idag" och här kommer mina bilder från en promenad med hårtussen. Det är kallt i luften här och jag svär på att igår så föll det snö här hos oss. Det kom på mig i alla fall. Några få vita fjun föll från himlen en kort stund innan det började ösregna. Jag älskar dagar när luften är klar och solen tittar fram. Det gör inget då att det är kallt i luften så länge det inte blåser. Hos mig har mössa, vantar och halsduk åkt fram och till helgen åker vinterstövlarna ner från vinden! :)

Eftersom bilderna är tagna med mobilen så blir det en triss i miniformat eftersom kvalitén på bilderna inte är den bästa! Jag ska skärpa mig till nästa gång och komma ihåg att ta med mig kameran när jag ska fota!

1 kommentar:

Jah Hollis sa...

Och ändå känns det som om det alldeles nyss var sommar...