måndag 19 oktober 2009

Panudors Creative Challenge

Panduro har valt ut 40 olika bloggare för att vara med i en pysseltävlning. Varje deltagare har fått ett pysselpaket på posten med samma innehåll. Tävlingen började den 16 oktober och pågår i två veckor det vill säga till den 30 oktober. Det finns få begränsningar hur man får använda pysslet och det är upp till var och en att komplettera med de pysselprodukter man behöver. En jury kommer därefter att bedöma vilket bidrag som är mest nytänkande, har mest kreativ höjd och som är mest troligt att inspirera andra att börja pyssla.

Jag är faktiskt med och tävlar och har funderat ut några pysselsaker. Kommer att begränsa ner mina funderingar till ca 3 pyssel. Mer hinner jag inte med. Vad det blir kommer jag att visa här när det är klart. Men jag kan säga så här, att mitt tema på mina bidrag kommer att vara återvinning :)

Vad pysselpaketet inehåller kan ni se HÄR
Och vilka som är med och tävlar hittar ni HÄR

5 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vad spännande! Ska bli kul att se vad du hittat på. kram

syster sa...

åhhh va roligt :) är säker på att du kommer vinna! många kramar

Helena sa...

Spännande att se vad du kommer hitta på för fint!

Wildärtan sa...

Vad kul att du är med Johanna - ser fram emot att se vad du ska hitta på!
Kram,
Emilie

Labsan sa...

Ahhhh! Va synd att man missat detta!
Skulle mycket väl kunnat tänka mej att vara med....är såååå pysselsugen, och är ändå väldigt glad att Dottern är kvar hos mej i bohuslän för vi har bestämt oss för att "vika lördagseftermiddagen" åt scrapping och pyssel!!

Hoppas du snart mår bättre....
Kram från Labsan (fd Flisan)