måndag 12 december 2011

Veckans Fototriss - TRE


Veckans Fototriss är TRE. Tre bilder med tre som röd tråd. Jag har valt ut mina bilder från Mickes och min resa till New York. Alla dessa fantastiska, hus som ibland ser oändligt höga ut. Tre foton med tre vackra byggnader på varje foto.

Veckans Fototriss sker i samarbete med Solresor! Man kan vinna ett fint presentkort! Micke har lovat mig att nästa semester ska ske till varmare breddgrader och det hade inte alls varit fel att åka till Dubai, som faktiskt är ett av Solresors vinterresmål.











4 kommentarer:

Carola (Stolt Mamma) sa...

Mäktigt :)
Ha en trvlig kväll!
Mvh Carola

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

me ♥ ny..har varit där 2ggr med sambon och nästa höst har vi bokat in mellanlandning där 4 dagar på väg hem från Orlando med barnen och gissa om jag längtar...
kram och ha det gott!

Jah Hollis sa...

Det var tjusiga varianter på temat.

Elisa Day sa...

Snygga foton! Och smart variant av temat. Kram