tisdag 6 december 2011

Julpaket!





Jul inspirations bilder bjuder jag på idag från Euroflorist inspirationskvällen i höstas. Mysig bukett invirad i mossa, en fin julklapp att ge bort till någon man tycker om.





Jag har varit duktigt och köpt en del julklappar redan med den svåraste återstår, vad köper man till någon som har allt och som verkligen inte behöver något = min sambo? Jag vet faktiskt inte alls vad jag ska köpa till honom och vet inte riktigt när jag ska hinna komma på det heller. Någon som har ett bra tips!?




1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Vilken vacker bukett! den hade gärna fått följa med mig hem..;)

en upplevelse....det är mitt tips. Jag vet inte hur stor budgett du har men det kan ju vara allt ifrån ett biobesök, restaurangbesök till teaterbiljetter, hotellövernattning, luftballongfärd eller något annat tok. dessutom blir det ju på samma gång en klapp till dig själv...;)
Min man skulle i alla fall bli jätte glad för något sådant. Han har gråtit några få gånger i sitt liv...när vi fick barn, när hans farfar dog och när jag gav honom biljetter till Robbie Williams konserten på Ullevi för några år sedan..;)
Lycka till!
kram Katarina