fredag 16 december 2011

Nya smycken - hjärtan





Ja, då har det blivit lite pysslande här hemma. Några nya berlocker/ hängen - porslinshjärtan med bland annat sötvattenspärlor. Pärlorna finns både på fram och baksida vilket gör att smycket inte har någon fram eller baksida ;) Vackra att ha i en längre silverkedja, i en kortare silverkedja, i ett sidenband, läderband eller spetsband. Varje smycke är unikt och inte det andra likt. Hjärtformen skapar jag för hand. Gjord på riktigt porslinslera. Du hittar inte dessa någon annan stans. Mycket finare i verkligheten än på bild!









2 kommentarer:

Malin sa...

Hej Johanna! Nu var det längesen jag var här igen... :( Meeen vilka fina hjärtan. Jag som älskar lila föll ju självklart för det med lila pärlor. Vad kostar dessa fina hjärtan att köpa?

Kram från Malin

Malin P B sa...

Tack för ditt svar! Jag vill gärna köpa det lila hjärtat av dig. Du kan väl Maila mig på Malinpb@hotmail.com om vidare info. Skulle vara hemskt kul om jag hinner få det innan jul men förstår helt och hållet om det inte är möjligt. Kram kram