lördag 28 mars 2009

Vårfat

Jag har ett favoritfat som jag använder till att arrangera olika stileben. Fatet flyttas runt flitigt i lägenheten och får olika skepnader beroende på vilken årstid det är och vilket humör jag är på. Just nu har fatet hamnat på soffbordet och fått en vårlik touch. Där samsas en pärlhyacint i en skål som Micke har fått, med en ljusstake som Micke och jag köpte när vi var på väg till Öland i somras, med en burk från Helsignborg som Micke köpte till mig på Öland, med en betongros som jag fick av min vän E-C förra veckan när hon var här på fika, med ett underbart doftljus som jag fick av Micke i julklapp, med några vaktelägg och med två keramikskyltar som jag gjorde i höstas på keramiken :)



1 kommentar:

Elisa Day sa...

Vilka vackra och inspirerande bilder! Hoppas du får en trevlig helg vännen. Kram