söndag 15 mars 2009

Fototriss - spegelbilder

Det var ett tag sen jag var med i veckans Fototriss, men idag så känner jag mig redo igen. Här kommer min tolkning :)






En skugg-spegelbild på mig och Micke en solig vårdag.






En spegelbild på min hund Ayla och en annan westie. Det ser vekligen ut som hon speglar sig och att det inte är två olika hundar på denna bild. Håller ni inte med? :)






En spegelbild på Ayla när hon åker bil. Att åka bil är något av det bästa som finns och hon älskar att känna vinden i pälsen.





7 kommentarer:

sinneskatten sa...

Söta Ayla får rösten idag.

Anonym sa...

Härliga vovvar på din andra bild! Visst håller jag med dig, det ser verkligen ut som den står och tittar i en spegel.
Ha en skön söndag! Kramis

Viveca sa...

Häftiga bilder!

Anonym sa...

Bild två blev min favorit, jag förstår precis din tanke där, det ser ut som hon speglar sig!

Anonym sa...

Mittebilden var fyndig!

Susanne sa...

Härliga bilder och fyndigt på temat spegling. Skuggbilden blir min favorit=)

Anonym sa...

Nämen se där.. trodde först blogger spelade mej ett spratt och skickade "hem" mej igen *skratt* Men sen trillade enkronan ner (eller kanske tian i dessa finanskriser)