tisdag 16 augusti 2011

Fina pallar och hus!





Dessa fina pallar kan man just nu bjuda på Lauritz. De hade jag gärna haft i min ägo om vi hade haft ett hus. På tal om hus så har vi faktiskt varit och tittat på två hus idag. Det ena gillade vi båda, men det ligger långt ut på landet och jag är rätt säker på att jag kommer att sakna möjligheten att bara gå 5 minuter och sen vara vid havet. Kanske är det så, att vi får bo kvar här i vår lägenhet och istället ta tag i renoveringen. Vi bor bra men lägenheten är sliten och behöver som sagt renoveras. En dag så dyker rätt hus upp och då har jag förhoppningsvis ett fast jobb och inkomst så vi kan slå till direkt.








2 kommentarer:

Sofies sa...

Wow, et ser verkligen fint ut!

Sandra sa...

Åhh var det lika fint i verkligheten? Jag har kollat på biderna om och om igen på hemnet! =)