måndag 22 augusti 2011

Anställ mig!


Duktig florist, säljare och kreatör söker arbete!


Här har ni mig, en glad, positiv och duktig säljare och florist! Jag ser mig som en öppen och utåtriktad person med stor ansvarskänsla. Andra beskriver mig som idérik, social och som en person som alltid lägger ner sin själ i sitt arbete. Jag har lätt för att lära mig och jag älskar ny kunskap och utmaningar.


Jag är utbildad ingenjör med inriktning mot design och jag är utbildad florist. Den senaste tiden har jag arbetat som florist och butikssäljare! Just nu arbetar jag i en blomsterbutik och på ett av våra största inspirerande företag när det gäller heminredning!

Jag har erfarenhet från allt som är viktigt i en butik, så som försäljning, skyltningoch exponering, inköp, reklamationer, och städning mm. Jag är van att arbetabåde tillsammans med andra och helt självständigt med mycket ansvarstagande. Jag har bra kassavana och datorvana.


Ett av mina större intressen är design när det gäller både kläder, accessoarer, inredning och blommor. Jag älskar att skapa och har många kreativa idéer. På min fritid gör jag egna smycken, arbetar med lera och skapar nya inredningsdetaljer och inredningslösningar.


Jag älskar att organisera, strukturera och förenkla uppgifter. Jag har ett analytiskt sinnelag och har lätt för siffror. Jag är noggrann, uppmärksam och effektiv när jag utför mina arbetsuppgifter.


Behöver ni en duktig, trevlig och kreativ medarbetare tveka inte att höra av er! Jag har goda referenser!


1 kommentar:

Viveca sa...

Hoppas för din skull och länkar från min blogg också om du vill! Väldigt bra beskrivning av dig!

Kram!