torsdag 29 april 2010

Vårkrans!


Hittade här om dagen, vad som jag trodde var ett exploderat däck, ett halv däck som ligger runt varningskoner för att de inte ska välta. Fyndet som låg slängt i en buske fick följa med mig hem och bli en krans. Kransen består av tygblommor (ranunkler och orkidéer) och platslock. Det blev en liten knasig krans och jag gillade den inte först. Men ju mer jag ser den desto mer gillar jag den. Framför allt passar den på pappas trappa till hans svarta kruka och hans vita penseér.



5 kommentarer:

Ph sa...

Hihi vad roligt! :) Men du är ju så kreativ! Kram (och krya på dig!)

Elisa Day sa...

Återvinning på högsta nivå! Vackert!

Pia sa...

Men den är ju helt fantastisk!! Skitsnygg, romantisk o kaxig =)

Mariah sa...

Hejsan!

Vilket häftig krans!!! Den hade passat mitt framtida hus......
Kram

Mariah sa...

Hejsan
Vilken häftig krans!!
Den hade passat mitt framtida hus.......
Kram