söndag 4 april 2010

Buzzador - Dove Visible Care



Jag är en Buzzador och som Buzzador får man utan konstnad testa nya produkter och tjänster. Därefter ska man dela med sig det till sina vänner, bekanta och på så sätt sprida kunskaper om en nu produkt.

Den produkt jag har testat är DOVE VISIBLE CARE. Det är en ny duschkräm från Dove som ingår i en ny produktserie . Visible Care ska göra huden mjukare och smidigare redan efter sju dagar och efter tre veckor är resultatet märkbart med en synligt vackrare hud. Skillnaden mellan Visible Care och andra duschkrämer, är att Dove Visible Care har en sammansättning av milda rengörande ämnen samt återfuktare som är identiska med hudens naturliga ämnen.

Vad tycker jag då om produkten?
Dove Visible Care luktar lika gott som alla Dove produkter. Doften sitter i länge på kroppen och sköljs inte bort som andra produkter. Man luktar gott och rent när man är klar. Krämen ger ett tjockt härligt lödder och jag tycker produkten är dryg och har räckt väldigt länge. Huden känns mjuk och skön efteråt man har använt produkten och jag har inte behövt smörja in mig lika mycket som jag brukar!



1 kommentar:

Jessica sa...

Hej,
det är kul att prova nya produkter.
Jag använder LdB, det har jag gjort i 20 år...

Vilka fina rosa blommor du visade i ett tidigare inlägg. Här har inte träden börjat blomma ännu.

Må gott,
kram
Jessica