torsdag 29 april 2010


Fick tips av en god vän om söta dynor från Rusta. Det blev en tur dit och två fina stolsdynor handlades in till vår balkong. På ena sidan är de randiga och på andra sidan pryds de av ett sött rostyg. De är så söta men Micke tycker de är lite för romantiska för hans smak. Förra året fick han blå/vita dynor och i år får han minsann gå med på lite rosa :)



Alla mina keramikhjärtan med pärlor är sålda.
Jättekul att så många tyckte om dem!
Jag får helt enkelt göra fler till hösten! Tack för alla fina kommentarer om dem!


2 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken härlig krans du gjorde i förra inlägget! Skulle aldrig ha kommit på iden men jag tror att jag också måste ut och leta reda på något trasigt däck. Heeelt underbart! Den gjorde lite ett statement angående klimatpåverkan. I min värld i alla fall! Så nära ett konstverk man kan komma.
Kram/ Anna

Viveca sa...

Ja, visst är dynorna fina! Kul att du lyckades få tag på dem med! Micke vänjer sig nog och blir nog förälskad i den romantiska stilen snart :) Hoppas ni kryar på er, hela högen! Kram