måndag 8 juni 2009

Regndroppar och rosor

Det sägs att de bästa bilderna tar man när det är halvmulet och det precis har regnat. Sådant väder har vi minsann haft ofta den senaste veckan. När jag och sötnosen var ute på vår morgonpromenad häromdagen knäppte jag följande bilder med min nya kamera! Rosorna blommar överallt och de doftar så ljuvligt. Jag älskar trädgårdsrosor med alla dess kronblad. De ser så härligt mjuka ut och jag skulle vilja bädda ner mig i alla dess kronblad och filosofera en stund!





2 kommentarer:

Viveca sa...

Hi! Hi! Min outfit är strikt hemlig, men jag kommer absolut att se lite kul ut! Man får tolka inbjudan som man vill. Alla bilder på inbjudan har ju inte helt samma tema! Riktigt skoj att ni kommer!!! Vill ni sova över, så är ni välkomna att göra det!
Kram!

Pitepärlan sa...

Men så vackra foton :-)
Hobby & Hantverks forumet kommer läggas ner.
Startas ett nytt här med "gamla" och nya medlemmar
http://blandathantverk.forum24.se/
Välkommen!
Kram Pitepärlan