torsdag 4 juni 2009

Lilla damen är på besök :)


Idag hämtade jag sötnosen på väg hem från jobb. Hon är så söt och jag blir alltid så glad när jag har henne här hos mig. Vi tar och går små promenader tillsammans och njuter av vädret och alla blommor. Eller just nu njuter jag inte av vädret direkt, för det är så kallt. Vinden viner och isar. Det är svårt att tro att vi är inne i sommarmånaderna när vinden är så här kall. Vi vill ju ha sköna, varma vindar. Men det är bara på med tjock tröja, jacka och sjal när det är dags att gå ut. Tur för sötnosen att hon har päls på sig så att hon slipper frysa. Hon är dessutom nytrimmad och är så söt i sin sommarpäs. Hon ser mycket piggare och gladare ut i sin nya frisyr.



Efter vår blåsiga promand ikväll somnade hon i soffan brevid datorn. Där sussar hon så sött nu medans jag kladdar här på bloggen.


1 kommentar:

Jessica sa...

Kul med nya glasögon, men så svårt att välja...
Vilken fin Hortensia, gillar dem men jag brukar inte lyckas hålla dem vid liv så länge, de stackarna.

Må gott,
kram
Jessica