tisdag 9 juni 2009

Project Runway

Igår visades finalen i Project Runway här hemma. Ett av de få program som jag faktiskt följer. Jag är verkligen imponerad av alla deltagarna för jag själv hade aldrig hunnit klart med ett enda plagg på den lilla tid de brukar ha. Vinnaren blev Leanne men jag tyckte faktiskt att Korto skulle vinna. Kortos plagg, var snygga och enkla men ändå med en liten tvist. Leannes plagg var mer konstruerade och inte så lättburna av alla medans Kortos plagg passar vilken kvinna som helst. Här ser ni några av mina favoritplagg från Kortos kollektion. Jag har lånat bilderna från New York Magazine och vill ni se mer av Kortos kollektion så klicka HÄR! Vill ni se vinnarens kollektion så titta in HÄR!






2 kommentarer:

Viveca sa...

Har inte kollat på programmet alls den här gången, men gillar kläderna på bilderna! Helt klart användbara! Kram

Therese. sa...

jag tyckte kenley skulle vinna! men enbart på grund av de snygga kläderna, hennes personlighet kan man vara utan! :P