onsdag 4 februari 2009

Mitt hjärta är ditt....

En liten kermaikask i form av ett hjärta som jag gjorde nu i höstas på keramiken. En liten ros pryder locket. Här samlar jag de smycken jag använder mest. Den står i min bokhylla tillsammans med ett kakfat på fot, också tillverkat på keramiken. På kakfatet hamnar lite större ting som min klocka och finare skärp. Tyvärr fick jag ingen bra bild på de asken och fatet tillsammans. Min mobilkamera tar inte så bra bilder. Men jag har faktikst beställt en kamera nu så snart kan jag ta bättre bilder :)



5 kommentarer:

Malin sa...

Oj oj oj vilken fiiiin ask! Sån skulle jag också vilja ha.. Kanske skulle leta på en keramikkurs här. =) *Kram malin*

Viveca sa...

Så otroligt vacker!!!
kram

Anonym sa...

Åhhh vad fin !!! Kanske skulle man våga sig på en keramikkurs. Kramar

UllaCarin och Bo sa...

Du är verkligen otroligt duktig. Verkligen vacker...

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Tack tjejer för de fina kommentarerna :) Kram