onsdag 11 februari 2009

All hjärtans dag närmar sig....




En dag att skänka alla sina när och kära en tanke.
Jag tycker dock att man ska tänka på sina nära och kära hela året
om och inte bara på en speciell dag :)
Alla blir vi glada för en extra kram eller en liten tanke
när man minst anar det och behöver det som mest!



Min yogalärare är så snäll mot mig. Jag håller på att göra en ask till henne på keramiken, som nog inte blir klar på ett tag så därför ville jag ge henne något fint nu till Alla hjärtans dag. Det blev en rosa Alla hjärtans dag bukett. En stor Aqua ros med vaxblomma, eucalyptus och salal. På toppen av rosen sitter det fast ett rött hjärta med lite rött band. En perfekt, liten, söt gåva som alla har plats till. Eftersom den är så kompakt så håller den länge. Stjälkarna är dessutom korta och därför passar buketten till och med i ett vackert vattenglas om man inte har någon passande vas hemma!











3 kommentarer:

Therese. sa...

DEn va jättesöt :) Åh gud vad jag saknar florist tiden! Sablar att det ska va så svårt att få ett florist jobb :(

Malin sa...

Den var supersöt! Nu blev man riktigt sugen på att göra buketter.. =)
*Kram Malin*

Elisa Day sa...

Tack! Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om utseendet på bloggen, ville prova något nytt ett tag iaf. Vilken vacker bukett! Och jag håller med dig, man ska inte behöva en särskild dag för att komma ihåg sina nära. Utan man kan ta vilken dag som helst. Jag ska snart iväg till min arbetsträning, första dagen idag. Känns lite nervöst, men det går nog bra. Kram