tisdag 18 mars 2014

En bra start!







En bra start på dagen för mig börjar först med ett stort glas citronvatten och efter det minst en halvtimmes yoga. Efter det en skål med havregrynsgröt med chiafrön, banan, kanel och soja- eller kokosmjölk. Till det en kopp kaffe med en liten klick kokosfett och soja- eller kokosmjölk. Just nu verkar det faktiskt som om havregrynsgröt är det enda som inte ger mig ökade magsmärtor. Hade det varit en möjlighet hade jag ätit det alla måltider men känns som om jag skulle ge mig själv näringsbrist. Jag har fått reda på att jag har en parasit i magen och fast jag är väldigt tveksam till antibiotika har jag beslutat mig för att ändå ta det. Efter det ska jag sen göra en kur med mer vänliga produkter och sakta men säkert bygga upp min mage igen. Efter det hoppas jag att parasiten är borta för gott. Vad jag förstår kan den uppträda som den har försvunnit men kan komma tillbaks igen och det känns faktiskt som om den har funnits hos mig ett bra tag men går i vila emellanåt. Jag är trött på min mage och att jag stundtals tror jag har botat mig och att när jag mår som bäst och sakta börjar kunna leva igen kommer skiten tillbaks! :(

Håll tummarna för mig! :)

Ta hand om er där ute!

Kram Johanna

1 kommentar:

Wildärtan sa...

Men oj, hoppas verkligen du blir av med skiten!! Lycka till med din a-kur :-)