torsdag 19 juli 2012

Fina planteringar!





Fina planteringar i Helsingborg!  Man blir glad när man ser sådan här blomsterprakt och det är härligt att se att de får stå där de står frodiga och fina utan att bli förstörda! 





Efter nio dagars jobbvecka har jag nu varit ledig i två dagar. Det hade varit härligt att få sol mer än en timme. Precis som vanligt öser nu regnet ner. Helt galet. Hur kommer hösten att bli? Jag hoppas på att det snart inte kan regna mer. Jag har i alla fall fått mig en lång promenad idag med Tyra Myra. Vi var uppe redan vid sju och han få lite sol på oss. Hade tänkt ta mig en promenad till kyrkogården idag och titta på alla begravningsarrangemang (yrkesskada jag vet.....) men det blir inget med det nu när regnet öser ner. Kanske får ta mig en tur till Väla och strosa runt. Inte för att jag egentligen behöver något men man kan alltid titta!

Ta hand om er





Inga kommentarer: