söndag 22 juli 2012

Aprikos






Mer vackra planteringar från fina Helsingborg. Dessa kan man skåda när man far upp i Hälsobacken! Härliga toner i aprikos, gult, lime och grått!





Ett stort GRATTIS till Syster Yster som har namnsdag idag!

Nu väntar jobb. I går var det lugnt på grund av det fina vädret. I dag ser det ut att bli lika fint! Synd att man inte är ledig och kan samla lite solenergi. Det ser dock ut att bli fint väder i mitten av veckan med när jag är ledig men man kan aldrig så noga veta. Prognosen kommer säkerligen att ändras många gånger och sen när dagen kommer så stämmer det inte ändå!

Snart stundar födelsedagar. Jag fyller år, min syster fyller år och två väninnor fyller år. Att önska sig något är svårt men att köpa något till andra som inte önskar sig något är ännu svårare. Det svåraste är syster för hon är lika kräsen som jag. Nu har jag beställt en sak till henne på nätet som jag har hittat men som hon har godkänt. Nu hoppas vi bara på att de ska passa annars vet jag ej alls vad jag ska ge. Måste dessutom köpa något mer till henne. Men vad?! Alla dessa I-lands problem.....

Hoppas ni får en fin söndag och att solen skiner på er!




Inga kommentarer: