tisdag 22 maj 2012

Rundvandring på Sofiero!


Här om dagen var pappa och jag på guidad tur på Sofiero i Helsingborg!
Magiskt med alla blommande växter! 









Jag har börjat hos en sjukgymnast! Vi ska få se om hon kan få ordning på min onda arm som spökar! Hon tror att den nerv är klämd i halsen, därför denna ilskna smärta i arm och denna dunkande huvudvärk. Nästa gång ska vi prova akupunktur. Sen så rekommenderade hon mig att börja dricka proteindryck eftersom jag är så trött. Någon som vet något bra proteinpulver som inte smakar apa och som varken innehåller mjölk eller gluten??

I dag bär det iväg. Jag ska flyga själv och jag som är extremt flygrädd sitter här och kallsvettas. Jag ska åka och hälsa på syster i London medan Micke stannar hemma och håller ställningarna. På torsdag kommer kameran att gå varm. Då är det dags för Chelsea flower show! 









Inga kommentarer: