tisdag 8 maj 2012

På vår balkong - solcellsslinga




Jag har velat fram och tillbaks om jag skulle köpa solcellsslingan från IKEA. Jag städade balkongen när jag var ledig sist och knåpade ihop en stege av pinnar som jag och Micke samlade på oss på en skogspromenad i höstas. Stegen blev perfekt för en ljusslinga och det blev faktiskt riktigt bra. Jag tyckte att solcelsslingan var lite väl plastig och att blommorna var lite väl stora men där ute på balkongen så passar den perfekt. Nu har Micke mysig belysning när han sitter där och "ugglar/ tar frisk luft" om kvällarna.





3 kommentarer:

Malin sa...

Åh vad mysigt det ser ut!! :-)
Kram Malin

Malin sa...

Snyggt som bara den. Vad fyndigt att använda pinnar du själv plockat ihop. Tack för hjälp med solros

Elisa Day sa...

Vad mysigt du har gjort på balkongen!