måndag 27 februari 2012

Veckans Fototriss!

Veckans Fototriss är Schlager, glitter och glamour!


Min favoritkofta som får mig att känna mig extra fin, glittrig och glamourös har gjort sitt. Vissa strassstenar har börjat rosta och har lämnat rosfläckar på min fina kofta som inte går bort. I dag satte jag mig ner och tog bort all strass. Under tiden tittade jag faktiskt på reprisen av helgens omgång av melodifestivalen. Missade det i helgen då jag hade glömt ställa om klockan efter vår resa till Island. All fin strass har jag sparat och de stenar som inte har börjat rosta ska få göra något annat plagg i min garderob glamouröst och glittrigt.








I denna veckans Triss blir en av de som har lagt upp bilder lycklig vinnare av biljetter till finalen av melodifestivalen i Stockholm. Det är Svenska Spel som står för denna glamourösa vinst! Vinner jag så ska jag inviga mitt nya glamourösa, glittriga plagg!

Ta hand om er!

Fler bidrag hittar ni HÄR!






5 kommentarer:

Malin sa...

Välkommen hem från Island! Hoppas resan var till belåtenhet. :-) Strass är vackert, hoppas att du hittar nåt fint plagg att göra ännu finare. :-) kram <3

Marit Johansson sa...

Det var fina bilder på din "schlager-kofta"!

Me and my dark secrets sa...

Snygg och härlig triss. Bra jobbat!

Ray Gonçalves Mélo sa...

Joanna, que lindo, que delicado.
Fiquei apaixonada pelo pássaro.
Voce é uma artista! Lindoooooooo....
beijos.
Ray

Ray Gonçalves Mélo sa...

Joanna, que lindo, que delicado.
Fiquei apaixonada pelo pássaro.
Voce é uma artista! Lindoooooooo....
beijos.
Ray