fredag 3 februari 2012

Tyra Myra



När man har möjlighet att ha sovmorgon vaknar man innan man normalt går upp. När man däremot måste gå upp en viss tid så är man så trött och vill bara sova längre. Är det så bara för mig eller känner andra igen sig i detta?

Jag saknar min lilla vita Tuss. När saknaden blir för stor lånar jag pappas hund, Tyra Myra.
När djur sover ser det alltid så underbart skönt ut. De kan verkligen slappna av under sin sömn.


För mig är det jobb i helgen som vanligt. Jag jobbar alltid helger. Bra med pengar men tyvärr ett privatliv som blir lidande. Har lovat Micke att försöka ta hand om mig bättre framöver. Ta det lite lugnare, unna mig att träffa vänner och få tid att börja träna.

Ta hand om er och jag önskar er en alldeles underbar helg!





2 kommentarer:

Malin sa...

Det där hände mig senast imorse.. SOVMORGON!! ÅÅÅ vad skönt tänkte jag igårkväll så jag ställde klockan på 9.. 8 var jag uppe och hade börjat städa.. :(

Hoppas att du får en fin helg,trots jobb.
Kram Kram / Malin =)

Marie1 sa...

Förstår din saknad efter Tuss, för mina djur påminner mig varje natt om deras behov!
Samtidigt är det skönt just nu, när det är så kallt, att höra dem snarka tills jag väcker dem! De vill inte gå ut. Ha en skön helg, kom in o var med på utlottning i Kavalkaden!
Kram Marie1