fredag 30 september 2011

Fiat 500 Gucci


Snart är den här, Fiat 500 i Gucci version. Vi såg den redan i somras när vi var i Belgien och Micke blev kär. Den är söt men efter att ha provkört den så känns den lite tam. Jag hade velat ha lite mer krut i motorn.


Det lutar nu åt att det blir en Mini Cooper. Nackdelen med den är att den är rätt hård i fjädringen och att det är hög ljudnivå inuti den (har jag fått sagt till mig). Det skulle vara intressant att få veta vilken bil just du har som läser min blogg och om du är nöjd eller inte.


2 kommentarer:

sussi sa...

Om du vill ha en liten tuff bil men stor motor och tuff på vägen skaffa en Alfa Romeo den har jag. är skit nöjd min andra bil nu den första var begagnad och den här köpte vi ny.

Viveca sa...

Ja, och så vill väl Micke helst ha ett par vingar på taket också? :) Sämt åt sido. Jag fullkomligt älskar Toyota på alla sätt. De är pålitliga, inte så roliga, men tycker att småbilarna är väldigt söta faktiskt! Vår lilla Yaris kommer jag köra tills den däckar, vilket den troligtvis aldrig kommer att göra ;)
Kram!