måndag 7 mars 2011

Veckans fototriss - Se upp



Till minne av min Tuss och en av de fina dagar vi hade tillsammans.




Veckans Fototriss är SE UPP.

Jag gillar att ta bilder underifrån eller med andra ord att se upp på saker. Man fångar mycket vackert när man gör det. Denna underbara sommardag när jag såg upp fick jag med söta lilla Tuss, den vackra himlen, solen och härligt grönt gräs.



Fler Fototriss i samma tema ser du HÄR
Denna gång är det tävling och man kan vinna 1000 kr i presentkort hos Coolstuff att använda till deras upplevelsepaket.


5 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Det blev fina bilder ur den vinkeln. En snygg triss.

VinterVild sa...

Fina bilder och bra tolkning. Väldigt fin vovve med :)

jacglenphoto sa...

Härliga bilder på en fin liten hund.
Du skriver tyvärr hade ....

Ha en underbar vecka.

Beppan sa...

Fin triss! Gillar särskilt mittenbilden där Tuss avtecknar sig så fint mot himlen!

Elisa Day sa...

Gillar också bilder underifrån. Söta Tuss, kan du tänka dig jag saknar henne fast jag inte hann träffas. Kram