tisdag 29 mars 2011

I mina blåa skor





Då var man tillbaks från en tripp till London.
Tack syster för allt :)

Vi har haft det väldigt trevligt, men vi hann inte med allt vi ville och framförallt hann vi inte med att bara vara. Nästa gång så får vi ta en hel vecka, minst så vi kan ta det lugnt och bara njuta.

Ett par söta ballerina skor i ljusblått (bild ovan) fick följa med mig hem. Fint i sommar till bruna ben och passar lika bra till jeansen som till sommarklänningen. Mer i klädväg som fick följa med mig hem var ett par bruna ballerinaskor, en kofta och en sommarklänning som ska bäras på ett kommande bröllop (obs, inte mitt eget... vi ska på bröllop). Det blev en ljuvlig maxikänning i blommigt mönster. Det ska bli så skönt att slippa tänka på att jag måste ha bruna ben till bröllopet och jag behöver inte ens raka benen om jag inte vill för ingen kommer att se dem! *LYCKA* ;)







2 kommentarer:

Viveca sa...

Välkomna hem! Ser fram emot lite inlägg här nu! Jättesöta skor!!! Kram

Karin sa...

Det finns alltid anledning att planera nästa resa, hihihi
Skona är bedårande!

Ha en bra dag och helg!
Kramar