onsdag 24 november 2010

Röda små svampar


På Maxi har jag inhandlat dessa sex små söta svampar. Tanken är att fästa dem i granen men man kan lika gärna använda dem som pynt på kanten av en tallrik vid juldukningen eller fästa på servetten. Mina ska dock få vara i granen. De finns även i silver och i större variant då som julgranskula. Jag upptäckte dem tidigt men tänkte att det är nog bara jag som tycker att de är söta och de kommer nog att bli nedsatta lagom till jul när granen ska in. I går när jag var och handlade hade de bara sex paket kvar (av just dessa små röda) på Maxi där jag handlar så nu var jag tvungen att handla hem dem.

Här är det vitt idag. Mysigt :)
Hoppas ni har en fin onsdag!


1 kommentar:

Elisa Day sa...

Jätteläckra svampar! Vi hade såna i nån slags pappersmaterial när jag var liten. Oj som julgranskula också? Den måste vara läcker. Hoppas du mår bra! Tack för pennan igen, ska pyssla imorgon. Kram