tisdag 12 januari 2010

Söta blommor i ull

För längesen så köpte jag en sovmask som var mer praktiskt än snygg. Nu när Micke och jag var i väg i USA behövde jag ha med den på planet för att kunna sova. För att göra den lite mer glamorös bytade jag gummibandet som den hade till svarta sidenband och ett brunt band i organza samt att jag sydde på några söta blommor i ull. Nu känns den mycket roligare att ha på vart man än befinner sig i världen, på att plan till New York eller hemma i sängen.



Framsida



Baksida

Jag hoppas att allt är bra med alla där ute i kylan och att ni har en underbar dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbar... riktigt lyxig ju. Ska jag tro att du gjort blommorna själv?

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Jag kunde gjort dem men jag har köpt dem superbillig på Panduro för ett tag sen. Jag har faktiskt provat på att tova och gjorde en blombrosch... men den snodde någon från min jacka när jag var på julbord. Tack för den :(

Elisa Day sa...

Så fint! Kram

Viveca sa...

Jättesöt! Kram