söndag 13 september 2009

I min badmössa

♥ ♥ ♥

Idag har det varit synd om Ayla. Först friserade jag hennes lugg, sen rensade jag öronen på henne och sen var det dags för att bada. Eftersom hon har problem med öronen så får det inte komma in vatten i dem vilket det lätt gör när man ska bli ren och fin. Jag har fått en söt badmössa av syster och idag provade vi den på Ayla. Badmössan fungerarde perfekt. Inget vatten i de små öronen. Stackars liten, hon ser så ledsen ut i sin badmössa. Hon avskyr verkligen att bada men hon har tur för vi gör det inte särskilt ofta. Nu är hon ialla fall ren och fin och doftar som en sommaräng.


♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

Elisa Day sa...

Hon är ju så söt! Men jag förstår att hon inte gillar att bada.Du får gosa med henne extra mycket nu. Kram

Viveca sa...

Ja, vilken sötnos. Accepterade hon verkligen att ha på sig mössan under hela badet?? Kram

Therese sa...

Tusen tack för lyckoönskningarna :) Kram therese

Fröken Fräken sa...

Men så söt ändå hon var i badmössan! Har en hund här som inte gillar att bada utan springer och gömmer dig under sängen över så fort han hör att man spolar i badkaret... och det trots att han inte behöver ha badmssa...