torsdag 12 juli 2007

Begravning

Ett litet urval av de olika begravningsdekortationer jag har gjort.



Oasishjärta med vita rosor, vita freesia, grå eucalyptus och salal.




Oasishjärta med röda rosor, gula freesia och diverse grönt.




Stående begravningsdekoration med gula rosor, gula germini, limegröna hypericum, blå acconitum och diverse grönt.



Stående sorgdekoration med rosa rosor, rosa germini, rosa liljor och diverse grönt.




Stående begravningsdekoration med rosa rosor, rosa gerbera, rosa liljor och diverse grönt.





Handbunden liggande sorgdekoration med bland annat röda tulpaner, vita alstromeria, röd kärleksört, röda dahlior och diverse grönt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johanna, jag gillar dina bilder! Jag ska ha med mig en krans på begravning i Falsterbo. Skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig göra något med lokal anknytning dvs om jag plockar kottar och snäckor - skulle det fungera? /mvh Agneta

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Hej anonym/Agneta. Jag hjälper dig gärna. Maila till mig så kan jag ta kontakt med dig om du är intresserad. Min mailadress är: hallondoft_@hotmail.com
Vänligen Johanna