torsdag 5 december 2013

Kaos!





Det är rörigt i mitt och älsklingens liv just nu. Vi befinner oss i ett kaos och i en situation som ofta känns omöjlig att lösa. Många långa, invecklade samtal på telefon blir det. Vi vänder och vrider på allt. Försöker hitta lösningar. När vi tror att vi har kommit ett steg ut ur mörkret vi befinner oss i kommer nästa bakslag. Ljuset släcks igen och vi får börja igen för att finna en ljusstrimma i detta kaos vi befinner oss i. Men det är bara att bita ihop och försöka stånga sig fram i mörkret. Jag tänkte ta tag i att försöka göra lite mer julfint här hemma idag. Nu kanske måste jag kanske börja att packa ner alla våra saker i flyttkartonger istället. Alla vill ha ett hem och om universum inte börjar hjälpa till lite mer har vi kanske inte ens det....! Jag drömmer mig tillbaks till sommaren och önskar med all min kärlek att allt snart börjar falla på plats och att vi har ett nytt hem när blommornas knoppar börjar så ut!





Kram Johanna



Inga kommentarer: