torsdag 13 december 2012

Mosshjärta!




Mosshjärta!

Mosshjärta istället för en krans på dörren är fint nu i juletid. I de flesta blomsteraffärer kan man köpa hjärtstommar som är klädda med mossa och sen så är det bara att dekorera hjärtat efter tycke och smak. Här har jag valt att dekorera hjärtat med kottar, taklök och fina band.

I dag ledig dag. Sen jobb till och med julafton. I dag ska jag fixa det sista med julklappar, köpa julgran, klä julgran, hälsa på en vän och där emellan vila. Nässelfeber attackerna tar ut sin rätt men nu har jag fått tid till allergimottagningen här i stan och om en månad ska jag få en ordentlig undersökning! Tjohoo! :)






1 kommentar:

Sallys hus sa...

Godmorgon!
Vilket fint hjärta!
Jag har inte alls hunnit pyssla som jag vill den här julen...det får bli till nästa år..;)
Har inte ens enkla kransar på dörren..:(
Hoppas du hann allt du skulle igår.
Du jag tänkte på en sak..
Stressar du mycket?? Jag tänkte att du har ju 2 olika jobb och det måste kännas stressigt ibland. jag vet att syrrans utslag kan blomma upp om hon stressar....
Bara en tanke...
Härligt att du fått tid.
Ha en fin helg, trots jobb..
Kram Katarina