torsdag 5 januari 2012

Hjärtan i keramik!


Några fler av mina populära hjärtan gjordes runt jul. Jag trodde det var de med vita pärlor som skulle gå först men jag hade fel. Det är de med färg som först har gått och speciellt de med lila i sig.

I helgen är jag ledig, Micke jobbar så då ska jag pyssla lite och göra några fler hjärtan, göra lite visitkort och prissätta mina hjärtaskar och så måste jag köpa mig ett ryggskydd. Har så spänd nacke och axlar att det hjälper inte ens att gå och knäcka mig. Spänningshuvudvärken vill inte släppa!





Nederst är ett kors i glas med en silverblomma (äkta silver). Gjorde detta när jag gick på silverlera kurs.



Ta hand om er!






2 kommentarer:

Malin sa...

Jag är såå nöjd med mitt hjärta jag beställde av dig!! Har fått flera positiva kommentarer om det! =)
Ta hand om dig också!! KRAM

Viveca sa...

Så vackert korset är, men törs man använda det som halsband??? Måste väl vara ömtåligt med stora bokstäver?! Kram!