fredag 30 juli 2010

Regn



I dag öser verkligen regnet ner här i Skåne. Mycket händer den här helgen, festival, en jättestor loppmarknad, antikmässa och hantverksmässa. Jag jobbar så klart hela helgen så det blir inget av det för mig. Jag grämer mig lite över detta för jag hade verkligen velat gå på hantverksmässan och på den stora loppmarknaden. Nästa helg är jag däremot ledig så då hoppas jag på någon stor loppmarknad stundar. Hade velat hitta ett slitet klaffbord till köksbord.

Bilden är från resan jag och Micke gjorde till Oslo i våras. Bilden är från Vigelandsparken. En fantastiks park full av statyer skapad av Gustav Vigeland. Ska ni till Oslo rekommenderar jag starkt att ni besöker denna fantastiska park. Fler bilder från denna park bjuder jag på i helgen!


1 kommentar:

Viveca sa...

När är loppmarknaden???? Och var???Söndag?? Kram