söndag 1 november 2009

Mina två sista bidrag

Här kommer mina två sista bidrag.



Mitt sjättebidrag är en pimpad glasburk!





Ni som har följt min blogg minns kanske den stora glasburken jag hittade för ett tag sen i återvinningen. Den har stått i sovrummet med sommarutstyrseln på och nu tyckte jag det var dags att göra den lite julfin. Jag har använt mig av Panduros wall deco silver, där jag har klippt ut texten "Stilla natt". Jag har även använt mig av en bit av den silvriga smyckesvajern samt klämmpärlor från grundsats smyckestillbehör för att kunna hänga de silvriga stjärnorna på burken. Utöver detta så har jag använt mig av vanligt strösocker, lite spetsband och ett blockljus. Enkelt och snyggt! :)












Mitt sista och sjunde bidrag är ett smycke, ett namnsmycke!



Jag har än en gång använt mig av bark som jag har skrivit på med silverpenna. Därefter har barbiten blivit intrasslat i en ram av silvertråd som sedan har färst i en smyckeskrok från Panduros grundsats smyckestillbehör.



Jag tackar för mig och hoppas jag har kunnat inspirera någon med mina bidrag :)



2 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vilka fina saker du gjort! Så kreativt! Kram

Viveca sa...

Om jag vill???!!!! Det är ju klart att jag vill!!! Det är superfint! KRAM!!